دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Mon 6 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
گزارش ویژه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۷ ، ساعت ۱۳:۵۴:۵۹

از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران
راهنمای الزام‌های ایمنی در عملیات هوازدایی و تزریق گاز ابلاغ شد

باشگاه خبری فراساحل: راهنمای الزامات ایمنی در عملیات هوازدایی و تزریق گاز در مراحل راه‌اندازی واحدهای عملیاتی و فرآیندهای تعمیراتی از سوی مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران به شرکت‌های فرعی و تابع ابلاغ شد. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از شرکت ملی نفت ایران، در متن ابلاغیه علی کاردر آمده است: «نظر به ظرفیت بالای حوادث در عملیات هوازدایی و تزریق گاز در مراحل راه‌اندازی واحدهای عملیاتی و فرآیندهای تعمیراتی، سند حاضر با عنوان «راهنمای الزامات ایمنی در عملیات هوازدایی و تزریق گاز» از سوی مدیریت ایمنی، بهداشت و محیط زیست تدوین شده است. الزامات مندرج در این سند به کاهش خطرات در عملیات هوازدایی یا تزریق گاز پرداخته است و باید مبنایی برای تدوین دستورعمل‌های ویژه هر عملیات هوازدایی یا تزریق گاز به صورت خاص باشد.

انتظار می‌رود در همه شرکت‎های تابع و فرعی از مسیر تهیه و تدوین روش اجرایی/دستورعمل‎های مورد نیاز، الزام‌های این راهنما به دقت رعایت شود. مدیران عامل شرکت‎های فرعی و تابع با تامین و تخصیص منابع مالی، کارکنان مجرب و امکانات مورد نیاز متناسب با مخاطرات ایمنی موجود در عملیات، مسئولیت حصول اطمینان از پیاده‌سازی و اجرای الزامات راهنمای مذکور را در قالب روش‌های اجرایی استاندارد برعهده دارند و مدیریت HSE نیز از مسیر ممیزی و بازرسی دوره‎ای، مسئولیت نظارت بر نحوه پیاده‌سازی و حسن اجرای این راهنما و به‌روزرسانی مستند را عهده‎دار هستند.»



  کد خبر : 5733
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :